Rena fakta

Känner mig inte alls pratsam just nu. Så om jag inte ger livstecken ifrån mig så vet ni varför, men jag försöker kämpa på så gott det går. Jag vet att ni finns där, ni som hör av er.

Idag är det 15 dagar sedan BF.

Kontrollen idag säger att liten mår bra.

Ny kontroll på söndag.
Sen måste de göra något på måndag. Den 1 oktober…

Aldrig trodde jag att det ens var möjligt att det skulle bli en oktoberbebis. Då har graviditeten varat i nästan 10 månaders och vi har gått 18 dagar över tiden.

Jag har nu varit hemma sen den 25e augusti, och ändå känns det som om det är olidligt många timmar kvar tills måndag.

Det var allt.

6 thoughts on “Rena fakta

  1. Skönt att bebben mår bra. Jag hoppas varje dag på att du inte syns till på fb, på grund av att ni plötsligt får bättre saker för er… Kramar från Uppsala!

  2. Åhh, stor kram till dig!! Du går igenom en stor prövning nu. Snart, snart kommer det att ta slut. Det är söndag idag och sen kommer måndag. Oktoberbarn är inte så dumma, jag är själv i den månaden :). Tänker på dig!

Kommentera

